مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-10سياسي

یادداشت| ایرانی پای آرمان هایش محکم ایستاده است


ابهت اقتدار ایران بر روی نقشه جهان است که دشمنان را به تب و تاب می اندازند تا هر روز طرحی نو برای مقابله با آن براندازند اما زهی خیال باطل از این همه نیرنگ دشمن، - خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی، یادداشت هاجر فرخ نژاد: همه به صف و تمام قد ایستاده اند، جشن ملی در پیش است و می خواهند باز دشمنان نظام و انقلاب را سرافکنده کنند.

همه شال و کلاه کرده اند و می خواهند در چهل و چهارمین سالگرد نیکوی تنها انقلاب مردمی و مذهبی جهان به همگان بفهمانند که پای آنچه برایش جان داده اند، مرارت ها متحمل شده اند و.

همانند اولین روز از تولد دوباره استقلال ایران زمین از زیر یوغ استکبار جهانی ایستاده اند حتی استوارتر و مقتدرتر از آن زمان.

این مردمان هیچ گاه تولد دوباره موطن خویش را بر روی نقشه جهانی فراموش نکرده و نمی کنند، می دانند سختی ها و کم و کاستی بالاخره رخت بر می بندد.

شاید همین اقتدار و دارندگی آن که نشان برزاندگی این سرزمین کهن جهانی ست سبب شده تا دشمنان هر روز به نحوی در پی توطئه و دشمنی هستند، حال چه با جنگ تن به تن، چه جنگ روانی، چه جنگ اقتصادی و.

در پی مقابله با آن برآیند.

اما دشمن و ایادی استکبار بداند که ایرانی به پای آرمان هایش ایستاده است و می ایستد حتی اگر در شدیدترین تحریم ها قرار بگیرد همه راه ها به رویش بسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| ایرانی پای آرمان هایش محکم ایستاده است

یادداشت| ایرانی پای آرمان هایش محکم ایستاده است